onsdag, september 23, 2009

cripple and the starfish,

satt på tvärbanan brevid en gubbe som började skratta och pekade på min arm där det stod som förklaring varför jag aldrig svarar folk idag "JAG SKA INTE PRATA PÅ HELA DAGEN :)" och sedan sa att det behövs ibland. tyckte om honom jag.
lite till skillnad mot alla som inte kunde lägga ner sina jävla VARFÖR, VARFÖR, VARFÖR, är det så svårt att bara jaha. sånt är skönt när folk är jaha. funderar på att fortsätta med detta att-inte-prata i ett par dagar till. det var så extremt skönt att bara sitta och iaktta. funderar också på att take on musiken igen, det skulle vara fint. att plinka lite då och då tycker jag inte räknas, inte för mig, jag skrev förfan 2 skitlåtar per dag för nåt år sedan. även om dom bara var skitlåtar. fan vad jag tappat greppet om tiden, när saker och ting skett.
äh. ÄH.

jag tycker om gamla saker som är fina. älskar min fina gamla telefon, fina gamla analoga kameran, älskar mitt fina gamla skåp, älskar detaljerna på min fina gamla kakelugn - hihi jag har en kakelugn i mitt rum. den fungerar inte. älskar också att min ingång till huset ser ut som en kyrka, förutom kristna motiven då.

tror jag ska dra köpa torkade aprikoser. sen vill jag spela. och sen spela nåt annat.

3 kommentarer:

  1. Det var jobbigt att du inte pratade, du var som shaolin templet som höll alla sina kunskaper för sig själva. Vet du vad som hände med dem? Dem blev ihjäl brända inne i sitt tempel. Better watch your back.

    SvaraRadera
  2. ihjälbrända är ett ord.

    SvaraRadera
  3. Det blev rödlinje när jag skrev det.

    SvaraRadera