lördag, september 12, 2009

gjort allt man ska,

iiiiiieeeeeeh jag har ångest som fan, jag vet inte varför. vaknade hos saga, mådde jättedåligt, åkte hem, fick i mig äcklig mat, mådde bättre, sov i några timmar, blev på bättre humör och tog mig ut till stora stan för att köpa en ljusrosa fin spetsklänning och skinheadboots (jag vägrar köpa dr martens då ALLA har dom, jag var faktiskt FÖRST med idén) men skinheadboots hittade jag inga. funderar på köpa ekologiska djurfria boots för 1000 spänn. känns värt ändå. i dunno, men jag fick sån jävla ångest när jag stod där HEHU. så ni vet.
åh jag lyssnar på veronica maggio, har haft ballad om vintern på hjärnan hela dan utan att tänka på det, till slut kom jag på vilken låt det var och nu lyssnar jag på den och den är så fin. jag är ledsen över att det är kallt och grått och börjar bli höst. jag vet hur folk förändras och blir griniga, kalla och onda - ibland rent av deprimerade på vintern. det känns ju inget BRA. tycker om att känna mig bra, men det gör jag inte nu, jag känner mig äcklig, kallsvettig, ont i kinden (?) och full med saknad.
det luktar köttbullar i min armhåla?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar