tisdag, september 08, 2009

a friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better, a friend with breasts and all the rest, a friend who's dressed in leather,

haha jag såg att det blev nåt fel på html koden IGEN på min lista över saker jag irriterar mig på hihi modeller ja mm den delen där det står fight club blablabla i anorlunda stil var det bara för att det fuckade sig och sen så raderades en hel mening det ska faktiskt STÅ: sen kommer ni bara spendera resten av era liv hänga på pubvar ragga på gamla gubbar som kan betala era drinkar.

så :)


anywaaayyyssssss mitt huvud dunkar aj aj aj jag var HEWMA SJUWK idag. var jag. tror jag KANSKE HAR FEBER OCKSÅ DÅ MIN PANNA BRINNER UPP hihi tänk om jag får svininfluensan och dör oH NO fan vad jag hatar allt jävla snack och oro om den här jävla "nya influensan" TRE, jag repeterar TRE PERS i hela sverige har dött - det dör eller skadas fler varenda dag av bilolyckor. jag kan också tillägga att dom här personerna redan var sjuka, typ i cancer eller fan det var. det klart man dör lättare då?! immunförsvaret är redan så lågt det kan vara, då skulle man kunna dö av en vanlig influensa, eller bara en förskylning. DAH. haha. jag är så rolig. hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar