fredag, september 04, 2009

kan inte komma över hur extremt cool min varningstext är,

än en gång TAR JAG EFTER saga; jag har en lista i huvudet på saker, ting och folk som gör mig så sjukt arg så jag bara mår illa. helt ärligt alltså. jag har haft konstant ont i magen dom två senaste dagarna.

- tjejer som fnittrar. seriöst. vad vill ni? vad är så jävla kul? vad är det ni tror är så appealing med just erat äckliga fnitter?
- tjejer som bantar för att bli smala. för det första LÄR ER att man KAN INTE gå ner FEM KILO på en vecka. det går inte. så fort man slutar äta ställer kroppen in sig på svältMODE och omvandlar muskler till fett. för det andra VAD FAN är meningen med att "vara smal och fin" (trots att man inte blir "smal och fin" genom att banta, och trots att vara otroligt smal inte är fint) om man bara mår dåligt och går ändå runt och tänker på mat hela tiden? vad är målet? när ni är så där jävla smala då? vad händer då? ska ni börja äta igen då och tro att ni behåller den lilla fina vikten? tror ni ni alla ska bli stora kända modeller? tror ni folk uppskattar att eran andedräkt luktar anorexi, tappar hår och inte fokuserar på nåt man säger för att allt man tänker på är vikt och mat?
- modeller. banta, kräkas, vara sjuk och ständigt få höra kommentarer om hur tjock man är bara för att få på sig nåt plagg som kostar 70000 spänn och gå runt på 15cm höga klackar och se mystisk men endå ha den där glimten i ögat för en kamera? alla ser likadana ut. seriöst. vem fan bryr sig om någon sagt att ni har ett "speciellt" utseende? nån gång kommer ni endå fylla 27 och kastas bort som en gammal använd kondom (fight club<3)>
- orden "tjejkompis" eller "killkompis" VAD FAN spelar det för ROLL om det är en kille eller tjej? vadå, ändras hela synen på denne kompis om den är en tjej eller kille? bara för att vara säker, så ingen missuppfattar hur cool man är för man har en kompis som är kille? eller så att man inte tror att man är tillsammans eller vad? seriöst, jag förstår inte. någon får förklara det för mig.
- att om man trycker på R-tanjenten när man är inne på google bilder så kommer robert vadhannuheters namn direkt upp på förslagen. högst upp. (för er som är som jag och inte vet vem han är, eftersom jag fick reda på att han hette så igår, så är han killen i TWILIGHT och cedric i harry potter) han är inte snygg. han är en dålig skådespelare. FÖRKLARING?!?! ! ?! ?!?!?!?!?!?!


fått ur mig det mesta av min ilska. great. nu kan jag kanske sova. jag ska upp om 6 timmar. det är väldigt lite för mig. jag brukar sova 12 timmar och ändå vakna och se ut som jag precis rökt en joint.

5 kommentarer:

  1. (y)


    det går ju inte att skriva namn ::OOOO MEN ange här, fick nyss höra att vi har bråkat, har vi bråkat? förstår inteeee

    SvaraRadera
  2. "fick nyss höra att vi har bråkat" nej jag har inte hört att vi har bråkat :) vem har sagt det?

    SvaraRadera
  3. saga sa det till emelie och emelie sa det till mig. fattar ingenting. :( (jag är fri i helgen!!)

    SvaraRadera
  4. ORKAR INTE ALL JÄVLA SKIT OM HON SA TILL HAN SA TILL HON SA TILL HAN SA TILL DOM OCH DOM SA TILL AHBOAEIOEAW IOÖEWAIOEAW IOÖEAWIO WAE ORKA SAGA HAR INTE SAGT ETT SKIT

    SvaraRadera
  5. bajs. mene VAD GÖR DU PÅ FREDAK, LÖRDAK, SÖNDAK? får man möjligtsvis sovelisova lite litet hos dig kanske?

    SvaraRadera