onsdag, september 02, 2009

porrsäng

kanö inte ISVIVA gaghaha inte skriva för den dleln heller dp jag ligger på armen en arm ajgs kriver med HI-HI
ville inte att det skulle komma till det här att jag måste sätta mig upp och verkligen titta men jag fick väl LOV eftersom ja ewaäsh ÄSH JAG ÄR SÅ OINTRESSANT jag kan inte sova om jag har en ENDA tanke i hjärnan någonsin och hur fan ska man INTE kunna ha det, det är ju bevisat typ att man tänker hela tiden ävne om man inte vet om det eheeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
vet också att det är ännu tråkigare att läsa nånting där det står att åh jag är så tråkig men iNGEN LÄSER JU ÄNDÅ för jag bara skriver AV migg ju mm så weäoa aewieeieieiiiiiiii





får jag börja om? jag skiter i men öäh ARE YOU SURE IT WAS A BOOK? ARE YOU SURE IT WASN'T...NOTHING? jag älskar family guy. med hela mitt hjärta. dom är så klockrena i alla repliker så man bara blir VARM i hjärtat. har hört av min fina vän saga att nya säsongen börjar snart så man äntligen får se nåt NYTT hehoeehieoeho men om vi nu ska diskutera (om jag nu ska skriva) om family guy kan man ju lika gärna erkänna att dom senaste säsongerna (sesådär 5-7) har stewie blivit allt mer odiskret med sin homosexualitet och allt mindre OND.
TYCKTE SJÄLV BÄTTRE OM ATT MAN BARA KUNDE ANA ATT HAN EGENTLIGEN ÄR BÖG MM DET GJORDE JAG. men han är ändå fin. DO YOU NEED A GAY FRIEND ON THE SHOW - A FRIEND ON THE SHOW?

uhm. funderar på att lägga mig ner och BLUNDA. man kanske har lättare att somna då. jag vill sova. jättemycket. det är det absolut skönaste jag vet, att somna när man är trött. okej möjligtvis kissa när man är jävligt kissnödig. kanske bajsnödig också. SAMUEL<3>

ne för fan, mammas koldolmar, smakar alltid bra - NU SKA JAG BLUNDA HEJSVEJS PNUTTIGULLISNUTTIMUCHIGUCHIFNUTTIGULLIGULLpuwsspuwwsspuwsss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar