torsdag, september 03, 2009

how can you stay with a fat girl?

har väl ingenting att säga till mina oräkneliga läsare förutom att jag älskar dubbeldörrar JAG HAR DUBBELDÖRRAR IN TILL MITT RUM jag vet hur avundsjuka ni är. ljuset lyser in genom springorna och min mage ekar. yessir.

imörra kommer victor (vet inte varför men varje gång jag ska skriva eller säga hans namn får jag för mig att jag måste göra någonting kul av det, så nu sket jag i det bara för att vara REBELLISK hi-hi) hit och saga och vi ska dricka folköl WOHO, jag ska tvinga dom dra till utanför grönan (jag vägrar nämligen gå in dit pga en ful pojke i målbrottet som heter håkan) och titta på nollningen av mina vackra klasskamrater, sedan ska vi bli varma i kroppen och titta på film på min HD-TV FUCK YEAH.

hiihihihihhihihihhiihhiihhiihihihihihihiihihhihihihihihihihihihihih

tycker det är fint att min vän har träffat kissie. YOU KNOW kissies.se, det är coolt. hon är cool. jag gillar speciellt hennes origigienella blonda hår med extensions, brunkräm och rumpövningar. inte för att hon behöver rumpövningar då. hon har så perfekt kropp ändå. fan vad coolt om man skulle vara hon. att liksom ha 1000 besökare på bloggen varenda dag. jag har till och med hört att hon måste rensa, radera alla sms på hennes mobil efter en dag för att hon får så många liksom. jag önskar att jag också vore populär.


...NAAAAAATTT hahaha

haha. medge att det var kul. det där sista. nat. haha. fyfaan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar